[jQuery] JSON przez POST.

14 01 2009

Oficjalnie oznajmiam – nadal żyję 😉 Tak więc witam po przerwie. Była ona spowodowana oczywiście szkołą. Musiałem się zacząć trochę częściej uczyć 😉

Podczas tej przerwy, trochę się działo.. na przykład załóżyłem pierwszą swoją Vallherynkę, na silniku Santic Engine. Już mamy (ja ze znajomym[i] :D) 34 graczy. Szpaaan xD

Poza tym, zacząłem robić (następną..) graficzną grę MMORPG – od zera oczywiście. Chodzisz ludzikiem, zabijasz potwory, taakie tam 🙂 Z tej okazji napisałem prostą bibliotekę JS (prawdopodobnie ją udostępnię niedługo :D)do animacji sprite’ów (kto nie wie co to jest, odsyłam do Wikipedii) ułożonych w rzędy i kolumny na jednym obrazku.

Przy okazji robienia tej gry, zauważyłem, że jQuery nieposiada funkcji do szybkiego (chodzi mi tu o krótki zapis, tak jak getJSON) wywołania zapytania serwera o dane JSON. Więc napisałem baardzo prosty dodatek do jQuery implementujący funkcję postJSON

/*
 * jQuery postJSON plugin.
 * Do with it what you want.
 */

jQuery.postJSON = function(u,d,callback) {
 return jQuery.post(u, d, callback, "json");
}

Bye.

Działania

Information

Skomentuj

